Beställning obetald: En obetald order som vi har fått in i systemet och där betalning ännu inte har skett kan fortfarande ändras när som helst. I detta fall ber vi dig kontakta oss via vår kontaktformulär Vi kommer då att behandla ordern så snabbt som möjligt och skicka en ny orderbekräftelse till dig för att bekräfta ändringen.
Beställning betald och i efterskott: Detta och samma förfarande gäller också för beställningar där artiklar är i efterskott och beställningen ännu inte kan skickas vid denna tidpunkt. Du kan också kontakta oss via kontaktformuläret.
Beställning som förbereds för leverans: Vårt mål är att ge dig bästa möjliga service och att ha lagervaror eller din fullt tillgängliga order redo att skickas till en av våra fraktpartners inom 24 timmar. Med detta i åtanke kan orderändringar endast göras per telefon så att ordern kan ändras i god tid enligt dina önskemål.
Beställningen har redan skickats: Så snart din order har skickats och de utgående varorna redan har bokats, kan vi tyvärr inte längre göra någon ändring av ordern, eftersom varorna inte längre är i vår vård från och med denna tidpunkt. Om du vill ändra ordern ber vi dig att registrera en retur hos serviceavdelningen och samtidigt beställa om den ändrade artikeln/ordern, eftersom det är två separata processer.
Du kan begära eller registrera en retur via vårt kontaktformulär enligt följande.
Både leverans- och faktureringsadressen kan ändras utan vidare problem om varorna ännu inte har skickats och överlämnats till en av våra fraktpartners. Du kan göra detta antingen per telefon eller när som helst via kontaktformuläret när som helst.
En faktureringsadress kan också ändras när som helst efter avsändandet. För att göra detta, vänligen kontakta oss via kontaktformuläret så att vi kan förbereda och skicka ett motsvarande korrigeringsdokument till dig.
Du kan avbeställa din order när som helst fram till avsändningstillfället genom att ange en orsak till avbeställningen och kontakta oss på kontakta oss.
Så snart din beställning har skickats och de utgående varorna redan har bokats, kan vi tyvärr inte längre genomföra en orderavbeställning, eftersom varorna inte längre är i vår vård från och med denna tidpunkt. Om du vill annullera beställningen ber vi dig att initiera en retur.
Du kan initiera en retur på följande sätt via vårt kontaktformulär.
I vissa fall hamnar våra automatiskt systemgenererade e-postmeddelanden i din skräppostmapp. Om du inte får någon orderbekräftelse bör du därför först kontrollera din skräppostmapp och mottagandet av dokumenten.
Om det inte finns några dokument här heller och du har problem under beställningsprocessen är du välkommen att kontakta oss när som helst via Kontakta oss via formuläret kontakta oss.